пʼятниця, 7 квітня 2017 р.

Акція «Годівничка»









      КЗ «Кіровоградський обласний центр еколого-натуралістичної творчості учнівської молоді» з метою виховання ціннісного ставлення до біорізноманіття, проведення широкої просвітницької роботи та практичних дій з охорони та збереження орнітофауни у період з вересня 2016 року по березень 2017 року провів обласний етап Всеукраїнської акції «Годівничка».  
    У ході акції юними природолюбами була проведена цілеспрямована дослідницька, практична та просвітницька робота з охорони і збереження орнітофауни.  На конкурс була надіслана творча робота «Блакитна пташка». За підсумками обласного етапу акції Семенюк Мирослава, вихованка гуртка «Природничі фантазії» Центру дитячої та юнацької творчості зайняла ІІ місце.



пʼятниця, 31 березня 2017 р.

В о’бєктиві натураліста




       З метою формування екологічної культури особистості, її підготовки до цілісного сприйняття сучасних екологічних проблем, свідомого розуміння процесів, що відбуваються в природі в результаті людської діяльності з квітня 2016 по березень 2017 року проведено заочний обласний етап Всеукраїнського юнацького фестивалю «В об’єктиві натураліста - 2017».
 Вихованець гуртка «Природничі фантазії» Рева Олександр підготував відеоролик «Куточки незайманої природи», в якому були представлені фото та відеоматеріали, відзняті на території Долинського району Кіровоградської області. За змістовність, оригінальність оформлення творчої роботи в номінації  «Кращий відеоролик (відеокліп)», гуртківець посів І місце.

понеділок, 6 березня 2017 р.

Чарівна ялинка






       Гуртківці є постійними учасниками традиційної щорічної Всеукраїнської новорічно-різдвяної виставки «Новорічна композиція». Обласний етап виставки пройшов напередодні новорічних свят. За підсумками обласного етапу вихованці гуртка «Природничі фантазії» – Соколов Віталій та Пархоменко Іван посіли ІІІ місце в номінаціі: «Стилізована ялинка».

субота, 25 лютого 2017 р.

Дослідники природи




     Члени гуртка «Природничі фантазії» взяли участь у ботанічному конкурсі «Дослідник рослин «Червоної книги», який   стартував у квітні і тривав до жовтня 2016 року. Конкурс проводився в межах природничо-пізнавального проекту «Зелений ліхтарик» і був започаткований із метою популяризації ботанічних знань серед населення та розвитку інтелектуального дозвілля.
      Гуртківці  дослідили нові місцезнаходження судинних видів рослин «Червоної книги України» на території Долинського району і зробили власний внесок у розвиток ботанічної науки. Діти отримали сертифікат, який підтверджує, що вони,  є переможцями ботанічного конкурсу «Дослідник рослин «Червоної книги України» і яскравий рюкзак, який стане у нагоді під час захопливих досліджень, які чекають на них в майбутньому.

четвер, 23 лютого 2017 р.

Наші цілі і завдання



Головним завданням роботи екологічних гуртків є спрямованість на розширення та поглиблення природничих знань, засвоєння елементарних умінь дослідницької роботи, поглиблення пізнавального інтересу до вивчення природи, розвиток індивідуальних здібностей і нахилів дітей, оволодіння практичними вміннями природоохоронної роботи.
Очевидно, що в шкільному віці усі моральні якості особистості перебувають у своєму моральному становленні. Звідси, особливу увагу звертаю на створення доброзичливої довірливої атмосфери, врахування побажань та інтересів дитини, заохочення проявів ініціативи, можливості змістовного різновікового спілкування як з дорослими, так і з дітьми. 
  Для реалізації поставлених завдань заняття проводжу у вигляді практичних занять, проведення усних журналів, екскурсій, виготовлення ікебани, гербаріїв, композицій з природного матеріалу, використовую проведення бесід, наукових повідомлень, ігри подорожі, екологічні ігри.
  Ми живемо в такий час, коли природні ресурси перестали бути практично невичерпними. В нашу епоху людина не просто споживає плоди природи і праці – вона створює необхідні умови для того, щоб зібрати цих плодів більше, ніж дає сама природа. Дуже важливим виховним завданням є те, щоб наші вихованці бачачи й розуміючи свою єдність з природою, переживали турботу й тривогу про збереження й примноження природних багатств.